کاربر میهمان خوش آمدید  |  ورود به پنل کاربری  | 
        امروز : 01 مهر 1400
 

    سال تولید  ، پشتیبانی ها،مانع زدایی ها ((1400))

آدرس کانال سروش  مدرسه: dbrahnama11@  

 

دانش آموزان برتر پایه در پایه هفتم

رتبه های اول در  پایه هفتم :

آرین نوروزی           معدل 20

حسین حقیقت           معدل 20

امید انتظار جو        معدل 20

محمد رهام کلاکی    معدل 20

 

رتبه های دوم در پایه هفتم :

پرهام رضایی     معدل 19/93

معین عشقی       معدل 19/93

علی فیروز مند    معدل 19/93

سبحان فتحی      معدل 19/93

 

رتبه های سوم در پایه هفتم :

نوید مهدی جوانی          معدل 19/86

میر عماد باقری            معدل 19/86

آرش رحمانی              معدل 19/86

امیر حسین اسماعیلی     معدل 19/86

حسن خسروی             معدل 19/86

محمد مهدی زمانی کیا    معدل 19/86

محمد مهدی معتمدپرور   معدل 19/86

 

 

 

 

 

 

دانش آموزان برنر در پایه هشتم

رتبه های اول در پایه هشتم :

علیرضا نظری معدل 20

امید رضایی معدل 19/87

سپهر نصرتی معدل19/87

علیرضا کمالی معدل 19/87

شایان امینی معدل 19/71

عرفان رهنمای معدل 19/79

 

رتبه های دوم در پایه هشتم :

آرین محمودی معدل 19/87

امیر حسین مهدی زاده معدل 19/71

محمد حسین اسلامی معدل 19/43

امیررضا فرضی معدل 19/64

 

رتبه های سوم در پایه ی هشتم  :

محمد امین چودار معدل 19/79

محمد امین جلالی معدل 19/64

حسین حاصلی معدل 19/37

حسین سراقی 19/37

شیرون شهاب الدین معدل 19/50

دانش آموزان برتر در پایه ی نهم

رتبه های اول در پایه ی نهم :

مهدی اویسی معدل 19/71

امیررضا پیشنهاد معدل 20

صدرا رستمی معدل 20

علی اکبر گرونیان معدل 20

 

رتبه های دوم در پایه ی نهم :

امیر مهدی ویدافر معدل 19/64 

پوریا صالحی معدل 19/93

ارشیلا محمد نیا معدل 19/93

محمد امیر استاد ولی معدل 19/93

امیررضا مهدیان

 

رتبه های سوم در پایه ی نهم :

علی کریم بیگی معدل 19/50

امیر مهدی محمدی راد معدل 19/50

علی صباغیان معدل 19/87

سید محمد مهراد صدر موسوی معدل 19/87

محمد مهدی محرابیان معدل 19/71

امیر محمد سامخانیان معدل 19/87

آمار بازدید
خلاصه آمار بازدید


تعداد کاربر آنلاین :  10 نفر
تعداد بازدید :  96051 نفر
عنوان مقاله : چگونگي برنامه ريزي درسي
نویسنده :
مترجم :
تهیه کننده :
تاریخ تنظیم : 04 مهر 1392

چگونگي برنامه ريزي درسي

 

درس اول :

چگونه برنامه‌ريزي كنيم ؟


ليس الانسان الا ماسعي


درخصوص كنكور كه بحث اصلي ما مي‌باشد گاهي افرادي را مي‌بينيم كه تلاش بسياري مي‌كنند، روزانه 10 تا 12 ساعت درس مي‌خوانند، در كلاسهاي مختلف كنكور شركت كرده‌اند و تعداد زيادي تست زده‌اند ولي تاكنون موفقيتي كسب نكرده، چندسالي است پشت كنكور مانده‌اند و . . . اما چرا ؟ يك دليل آن مي‌تواند وضعيت نامطلوب درس خواندن باشد مثل محل مطالعه، زمان‌ مطالعه، كيفيت و كميت تست زدن، چگونگي نت‌برداري و يا بهتر نكته‌برداري و عواملي از اين قبيل. ولي دليل ديگر كه به‌نظر مهمتر مي‌رسد ، عدم برنامه‌ريزي صحيح، مناسب و منطقي است كه به اميد خدا در ادامه بحث به توضيح بيشتر در اين‌باره خواهيم پرداخت .

چرا نمي‌توانيم برنامه‌ريزي كنيم ؟
اصل 1ـ مهمترين مانع :

عدم شناخت خود


علت اصلي كه ما نمي‌توانيم برنامه‌ريزي كنيم، اين است كه خود را نمي‌شناسيم و هميشه يك تصوير بسيار خوبي از خودمان داريم كه براساس همان ذهنيت خوب و نه واقعيت عيني مي‌نشينيم وبراي خود برنامه‌ريزي مي‌كنيم مثل يك كامپيوتر كه شنبه ساعت 3 از مدرسه مي‌رسم، 3:30 تا 5 فيزيك ـ 5:15 تا 6:45  شيمي ـ 7 تا 8:30 تست زبان مي‌زنم ، نيم ساعت استراحت و . . . ولي وقتي مي‌خواهيم برنامه را اجرا و عملي نماييم مي‌بينيم خيلي تفاوت دارد. از مشاور مي‌خواهيم براي ما برنامه‌ريزي نمايد كه اين هم كاري بسيار غلط مي‌باشد، نتيجه مي‌گيريم كه ابتدا بايد به شناخت خود بپردازيم و بعد برنامه‌ريزي بكنيم شما بايد جدول يا الگويي داشته باشيد تا رفتار خود را در طول روزها و هفته‌هاي آينده تنظيم كنيد ولي ابتدا بايد امكانات خود را بشناسيد و براي اين‌كار بايد به گذشته خود توجه نماييد .
بدون شناخت دقيق توانايي‌هايتان، نمي‌توانيد الگو و برنامه‌اي واقع‌بينانه براي آينده خود تدوين نماييد. شايد خود شما تا به حال، برنامه‌هايي براي خودتان تنظيم كرده باشيد. سوال اين است كه اين برنامه‌ها را چند روز اجرا كرده‌ايد؟ در ميان افرادي كه در طول عمر خود برنامه‌اي براي خودشان نوشته‌اند شايد تنها 4 يا 5 درصد توانسته‌اند برنامه مكتوب خود را بيشتر از دو هفته ادامه دهند.


اشكال كاردر كجاست ؟


بسياري فكر مي‌كنند اشكال كار آنها به دليل بي‌تجربگي، راه صحيح تنظيم برنامه را نمي‌دانند وبايد فردي باتجربه بيشتر آنها را راهنمايي نمايد، به‌همين دليل به افراد مورد اطمينان خود مراجعه مي‌نمايند و تقاضاي دريافت برنامة را د


بازدید: 320